Followers

Thursday, June 9, 2011

tahap tertinggi





berikut merupakan senarai pendek hobi-hobi terbaharu aku sehingga tarikh 09 june 2011 . hihi





=naik dan turun tangga berkali-kali dan berjalan tanpa hala tuju dan matlamat yang jelas di dalam rumah sendiri.


=menatap skrin komputer sambil menganalisa permainan Facebook Restaurant City selama berjam-jam sepertimana mengarang esei dan mencarik jawapan dan fakta yang tepat untuk subjek sejarah-stpm-tamadun dunia sebanyak 48muka surat 


=menonton rancangan Wonderpets versi bahasa Melayu di youtube dan turut menyanyikan lagu-lagu yang terdapat di dalam rancangan itu beriringan bersama Linny, Tuck dan Ming-Ming juga. ~Wonderpets datang membantu.....~(sila sambung wahai pembaca)


=mengganggu hidup adik aku sepanjang cuti sekolah ini , bila hidupnya aman damai dengan hanya menatap desktop dirumah selama lapanpuluhlapansaat .


=menyidai atau menjemur kain setiap hari bagai seorang anak yang baik.kalau rajin lagi pergi ke dapur and memasak . 


=menjerit-jerit seperti orang kurang siuman meminta adik aku kedai untuk mebeli tambah nilai celcom .tapi akhirnya..adik aku but dunno je..





kepada para pembaca yang tidak kenal Wonderpets, gambar di atas memaparkan (dari kiri) Tuck, Linny dan Ming-Ming. maaf kerana itu sahaja gambar untuk kemasukan kali ini, kerana diriku dilanda tahap kemalasan yang melampau-lampau untuk meng-serach di google .







No comments: