Followers

Thursday, June 9, 2011

tidak sebergitu sukar wahai lelaki gatal !

ya, andalah lelaki gatal yang dimaksudkan. anda mahu perhatian dan keperkasaan dalam menarik minat segenap perempuan di dunia ini. ke marilah engkau agar dapatlah aku menurunkan ilmuku yang secubit garam ini.

>>langkah yang paling awal dari segala keawalan, ketahui apa yang digemari kebanyakan perempuan.

jawapan : coklat, aku maksudkan bahan cemilan-cemilan dari buah koko itulah.

>> apa perlu diberi seluruh perempuan .adkah  seketul coklat?

jawapan : oh tidak....itu terlalu mahal dan nampak menjengkelkan bukan. anda (para lelaki gatal) cuma perlu mencipta semburan nyah bau (bukan nyah = mak nyah, tapi deodourant) berperisa coklat dan pastikan baunya sangat coklat.

>>apakah neraka (what the hell) ??

jawapan lebar panjang : bila anda berbau sepertinya coklat, anda akan kelihatan di mata perempuan seperti seorang lelaki tersenyum lebar panjang yang dicipta dari coklat, berjalan seorang diri dengan mata bulat-bulat.



macam ini !






segenap masyarakat perempuan yang berada berdekatan dgn  anda akn menghendakkan anda, bayangkan nafsu perempuan terhadap coklat, begitulah nafsu mereka terhadap anda. bayangkan anda sedang berjalan di jalan Tun Abdul Rahman, tiba-tiba anda dikejar kaum perempuan, diterkam, diterjah, diratah serakus-rakusnya.tanpa sebab yang anda tak ketahui.

^
^
( saya dah start merepek )





CROP

fenomena ini akan membasmi kegiatan ragut beg tangan, kerana yang akan ada hanya kegiatan ragut tangan.




p / s :  dikarang dengan penuh mutu keunggulan talkala otak dalam kondusi yang blur mahu mengarang esei berteraskan FAKTA sebanyak 48 ques bersamaan dgn 9 question.Due date hari isnin nie.tapi haran siapnyee..

1 comment:

Unknown said...

chocolate man...chocolate girl mane?? haha