Followers

Sunday, June 5, 2011

celebrated rosyam noor birthday..wow !




today..5 june 2011..and genaplah my dady @ rosyam noor , 53 years..yeii !im hepi 4 u papa.. : )
actually..plan..celebrated pagi-pagi..but u know..my papa..handphone sentiasa berdering..NON-STOP..even tengah bercuti,,sabo je lah..

before celebrated , pergi dulu majlis kahwin near my house..mama su punya anak kahwin..selalunye..bab-bab kenduri nie..serius ! aku xsuke sangt pergi..tapi memikirkan..mama su n ayah duan pernah jugaklah take care of my kakak n abg time kecik-kecik dulu..so..dah dikire dieorg a apart of my family jugaklah.. : )




abg zizi yang tinggi macam galah..haiyee !dear abg zizi..selamat pengantin baru..cepat-cepat dapat baby yang comel oke..im waiting..hhaha


HERE WE GO !


balik balik dari wedding abg zizi..terus berlari ke dapur n ambil cake..bapaklah serabut..hahah

setibanya my dad masuk..bergema satu rumah..dgn nyayian yg sumbang-mambang.haha !this time meriah sikit..sebab my kazen pun datang..:)



blueberry cake..last minute punya cake.haha..





masih lagi dalam kondusi yang terkejut..haha





even umur sudah 53 years..but still look young oke..haha





ade kisah yang mencuit hati saat nie..:)


like this picture so much..: )



suasana rumah digegarkan lagi dengan keriuhan mm kazen..haiyee..tintong kepala dibuatnya


after selesai makan.. : )



million tq to along coz make kek batik..even rasonye xsesedap dulu..hahabaru semalam mimpikan kek batik..haha.






ini aku yang punyeeeeeeee !




mana ade aku tipu koranglah..kawan aku yg cakap muka my dad like rosyam noor.haha..aku pn xtahu tang mana rhupe RN nye..







No comments: