Followers

Monday, May 16, 2011

[ GAMBAR ] sekitar majlis pendaftaran




: :  majoriti daftar jam 9.00 pagi..  : :






: : antara cikgu yg terlibat dgn majlis pendaftaran..berbaju oren itu..guru penolong kanan pra-u , puan rohani .. terbaik !  :  :






:  : serius ! ini dewan buat aku rase nak mati kepanasan,,,gler,,bapak ah panas,,sabo je lah...yg sedang mengipas itu..IDA student kelas 6BA2..lakonan semata-mata..haha  :  :






: : serius aku cakap..aku masuk2 dewan je..tibe2 je aku rase macm dekat sekolah lame aku..SMJK HWA LIAN..walawehhhh ! penuh dewan dengan student cine n majoriti from sekolah aku yang lame.. : :





: : suema..belakon cepat..nak snap pic nie..hahah ! line registration for our skul only..  :  :





:  :   SMJK HWA LIAN...   :  :





:  : TUAN NIK KAMIL NIK MAN...pengerusi on that day  merangkap cikgu pengajian am untuk 6BA2  :  :








:  :  PUAN HAMIDAH. cikgu MUET...with ????   :  :




: : auwwwwwwwwww ! my pink beg right there !!!!  :  :





: :pic taken from the back..boleh tengok ramai yg play2..n mengantok..huhu..   :  :





:  : here we go ! dengan penuh rase bangga aku nk show korang my president...aku just kol him president..sebab payaoh ngt nak hafl name die..haha..haippp president !   :   ;





: : pembantu president..senior XIN YI...time nie sessi kenalkan ahli2 MPP pada new students: :




:  : ahli MPP for 2010 \ 2011...who's next  ?  :  :







: : the only malay in upper 6...yes !only 9....  :  :



DICILOK DENGAN PENUH TAK ADA RASE MALU DARI SENIOR  Desmond Cheong  FB !


:  : menanti gambar semperna hari guru tadi...the best perfomance student2 do..yeihhh   !   :  :

No comments: