Followers

Tuesday, May 17, 2011

sambutan hari guru terbaik di Malaysia !





semalam hari gurukan?so, aku nak wish hpi teachers day dekat ckgu2 aku..nak mention name banyak ngt,,almaklumlah aku nie kan perantau.so..happy teachers day cikgu !

semalam jugak ada banyak aktiviti dekat my school..aku xnak mention lebeh-lebeh ade akiviti ape..korang tengok ah gambar nie...hari guru yang ter-best kat malaysia..yeihhh  < aku iktirafkan sendirik ok..so what ? !



jam 8-9.30pagi..

berkumpul dekat tapak perhimpunan..dengar perutusan dari sape2 entah..sumpah ! bosan..aku boleh main cakap2 lagi dengn budak upper 6..and..ade kejutan..





cikgu yie....mengetuai pembacaan ikrar hari guru...




ahli-ahli MPP yang terlibat dalam slot perhimpunan..



sesi potong kek ! nie kejutan yg aku maksudkan..kek yang budak2 dari pendidikan khas buat..cikgu2 ramai terkejut ..sedap weyh ! negok pun dh teliur..







majlis penyampaian hadiah untuk pertandigan yg dianjurkan before 16 mei..yeii ! credit 2 cikgu yie sebab kalah dlm game badminton..huhu !




jam 9.30 pg -10 pg

- jamuan untuk para guru..di manage oleh para pengwas n president..




lapa weyh aku negok cikgu makan..



jam 10.15 pagi..

-majlis fotografi..di-manage oleh ahli MPP bahagian fotografi..( diketuai oleh senior desmond )





para pendidik SMKM 2011..jasamu dikenang..





cikgu yang sporting n gila2 habis..terbaik !!!!


jam 10.30 - 11.30pg

sukaneka untuk para guru..di-manage sepenuhnye olah pelajar form 6






botol susu adik sape yg kene kebas nie..hahah



cikgu rosdi.guru kelas ku..muka perit sebb kene pakse minum air ape hentah..






jam 12- 2.00

persembahan pelajar...terbaik !





MC




from upper 6 student..aku xtahu persembahan ape nie..sebb time nie aku membawa diri ke dlm kelas..study ah konon..hahahha




upper 6 student..sing lagu kenangan terindah..yelah..org dah nak habes sekolah kan..huhu..anyway..congrate ! sedap..hehe





acara senam-robik..



cikgu2 pun enjoy..cikgu bersenan kat atas..kiteorg selok ketawe kat bawah..hahaha..kelaka..im sori cikgu..hehe






badut datang !!! hahah..persembahan from upper 6 student




serius ! kelakar..aku sampi terduduk-duduk ketawe..hahaha




auwwwwwwwwwww  !





the best perfomance yesterday..cikgu2 semua enjoy..trimas abg2 senior !






tarian india..enjoy it..




terbaik..! group ni bercita-cita nak masuk showcase showdown..hehe.i enjoy it.. : )






persembahan dari badan pengawas..sori ye adik2 ku..akk xtaw korang belakon hapeh sebab akk sbok makan dekat belakang stage..heheh.. : )..anyway..gud job even xtahu korang buat ape..


banyak lagiperfomance semalam..xsempt negok n snap.. sb aku buat keje lain semalam.hehe..org celebrated hri guru aku stay kelas..study ah konon..kononnye..ahahahah





p \s : aku memang suke melarikan diri bile ade aktiviti kat sekolah..hehe..bile org panggilbaru aku gedik-gedik turun n jalankan  tuges.hehe..   <<< aku memang suke curik tulang..lalala

No comments: