Followers

Friday, May 6, 2011

contest : ' segmen kayif : terima kasih '





nak say terima kasih pada :


  
  •      > > > >     http://www.ratuqaseh.blogspot.com


  • : : terima kasih dik Pah sebab banyak bagi support pada kak za sepanjang kak za begelar blogger nie..hekhek..my pengomen tegar..asal ade bende je tak kene..minah nie yang pertama kol n gitaw ape yang xkene..terima kasih dear..






   
                 : : sahabat blogger gua merangkap my ex classmate..the best blogger ! cewaah ! minah nie pun selalu bg pertolongan dikala susah.alhamdulillah . dari minah nie lah aku belaja cara penulisan belog yang sempoi tapi menarik..minah nie jugak jadik my pompomgirl n selalu share info about blog2 nie..Terima Kasih hasanah..





    >>>>              http://jejariruncing.blogspot.com/



         

     : : sis elia..yeih ! terima kasih ye sis..sebab kamu lah saya ada belog..even belog yang huduh..start bace belog sis elia nie..start 2 lah terus nak buat belog..sis elia..juga selalu bg support kat beloger baru..dari belog sis jugaklah saya belajar cara-cara nak buat entry yang baik..




last but not least..

                
: :  si mamat tempe nie..terima kasih sebab banyak membantu saya ye..dari belog ini mamat tempe..banyak yang dapat belajar..mamat tempe nie selalu shared banyak info about belog2 nie..so..dari mamat tempe nie jugaklah..saya belaja teknik penulisan yang lebih matang walaupun hancur lebur care saya menulis..addicted sama blogger ini.. : )







anyway ..Alhamdulillah ye..sebab bantuan ramai org banyk ilmu yang saya dapat..bermula dari kosong..sekarang dah up sikit level..terima kasih semua..

  






No comments: