Followers

Thursday, May 12, 2011

be positive is much much beter than negative !


positive deanna ! positive ! just go on je ! jangan peduli apa org cakap !






argh ! terase nak tembak-tembak je orang yang melemahkan semangat aku..tak tahulah samada depa - depa nie sedar ke tak yang mereka dah melemahkan semangat aku..


ramai said : form 6 susah lah..kene struggle lebeh..tak payahlah..better g kolej..
                 : babe ! kau amek form 6 ? abg aku kate susah...kakak aku kate..mak aku kate..






perlu ke nak iku cakap orang ? kalau aku cakap ada kucing terbang pun kau nak percaye ke ?


haih ! NOTHING IS IMPOSSIBLE ok ! mula-mula aku pikir macam tu jugak..selalu tanye diri sendiri..boleh ke tak nie..but..be positive is much better than think negative..

u should try..n must try..belaja dekat mana-mana pun hadr..ne struggle jugak..so xde beza nye ok??ape yang penting..kemahuan diri..samada nk berjaya ke tak..

so.. i will try my bet for my mum n dad.





p / s : credit to my senior ( 6AB3) sb banyak bg adviced..n dekat my mum n dad n my ude..:)

1 comment:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

jika kita inginkan kejayaan..pasti ada jln.tak kira di mana kita tercampak