Followers

Saturday, May 14, 2011

kejutan..demi kejutan diterima..


get a call from my ex-classmate..said nk datang rumah and nak jumpa..dengan berseluar tidur + baju t-shirt = muke selekeh..aku pun keluar lah..tunggu depan gate..dalam hati puas aku sumpah seranah..time nie ah kau nak dtg lepak2..adoy !

cik nadia datang dengan motor nye..after die turun dari moto she give me something..apakah itu ?






dapat hadiah dari someone..but who ?my secret admire kah ? my peminatkah ?  < perasaan famos ah kaw !




get 2 boxs choclate..looks nice..yummmy...

so..dengan muke excited gile baby..aku pun bukak..dupdap..dupdap..sape bagi??sape bagi ??
bende apa dlm nie??katak ke??







hahhhhhhhhh !ok...kenape terselit gambat time aku form 3 dulu..selekeh gile..hekhek.. < kat sekolah buat apa nk cantik2..hehe ....


motif org nie selitkan gmbr nie ???




soooo cute...terse macm budak2 kecik lagi..hahaha !dgn gmbr2 katoon segala bagai..hahah..chumel..chumel..






ok..dah org tuh bg frame dgn gmbr tu..sah2 lah nak suruh aku letak gmbr 2 dlm frame tuh..so..here we go !



dh ade gmbr aku ngn my exclassmate..sah2 ah die bgi..hahaha.. ape daa..tq to IDATUL DIANA.time sekolah dulu ramai panggil kami kembar..sebab name same..DIANA n DEANNA..same sebutan je.huhu



choclate 2 ade tentera gmbr..part yang xsampai hati aku nak makan..hahaha..!

my mum pun dapat ok !

bukn 2 je..i get one more gift...banyaknye kejutan..hehe





tq 2 AQILAH..for this choch..amaran ! sape2 nak bagi hadiah 2..silalah buang tag harga dulu..hahah ! tq manyak2 sayam..bpak i y makan coklat 2..hahaha..i makan 1gigit je yang..hehe..anyway..tq manyak2 syg,.muach !








p / s :  terasa nk makan snickers ah...



2 comments:

adan said...

salam.. bestnya dapat kawan macam kawan awak tu.. nampak sangat dia menyayangi awak kan..

ILA HonEyBuNNy said...

salam ziarah...

wah2...bestnya dapat hadiah..nak cokelat ckit..hehe