Followers

Monday, May 30, 2011

aku hidup lagi !



: : kawan aku kata  : dean < < nama adk kuh inie.. (short from my name deanna..tbe2 die sesat pnggil aku lagi nu....)..kaw memang suke mencapap yg kite nie budak stpm kan.hahahah  : :





hello ! hello !
eh2..silap
assalamualaikum semua-semua..
sihat dok ??

actually..a few days nie nak cakap busy.. maybe lah..
dibebani dengan alot of works yg memerlukan diriku yang pemalas nie mengorbankan masa yang dulunya hampir 24hours time bersenang-lenang..

but..nevermnd lah..
bersusah-susah dahulu..bersenang-senang kemudian..

oh ya !
im still alive oke! tak bermakana belog ini sdh lame tak di-updated..
tuannye sudah 'hilang'..tuannye ada..cuma masa kene korban lah..
belog num 2..kerjaya coming first ok !




: : hari-hari mengadap benda yg sama..haiyeee ! sabar je lah..demi cita2 ku akan ku redah segalanye..hahaha : :









: : motif ini gambar : aku nk show..banyak2 buku yg aku beli..buku nie ah paling + bapok ah mahal..but my dad said..nevermind..nak apa papa bagi..but..study hard..  oleh itu..dgn penuh rase 'bangga'..i want to say.. 'i lope u' geografi-stpm-alm sekitar manusia - geografi fizikal manyak2..even..kepala aku tbe-tbe jadik mengong bile bace each word dlm buku nie..TERBAIK !menguji tahap bahasa kue ini : :






mision 2011 till 2012  - F to the O to the U to the R to the F to the L to the A to the T...FOUR FLAT ! yeihhh..hopefully..kalau xdpt 4flat pun..dpt 3..25 ke atas..kire oke argh..dr tak ade kan..



so..everbody..lets pray for me..biar dpt 4flat..then jadik cikgu deanna..insyaallah..then..aku gerenti if kaw anta ank korang kat aku..comfrm straight A dioerg dapat..hahahah




bubye !

No comments: