Followers

Wednesday, May 25, 2011

dalam kenangan..



DALAM KENANGAN..

korang-korang...

kenapa cepat sangat korang pergi ??

baru 3minggu kite bersame ..

tengok2 korang pergi dulu...

korang tahu x..bertapa sedihnye aku ??

korang kata n janji nak kite same2 selalu ( mcm belangkas 2 )..

tapi..aleh2 korang pergi dulu..









: : minah nie selalu perasann.kate org kuat mkn..padahal ang yang kuat melantak..: :




: : 2010..  :  :


nanti xdek org dah nak marah :


' deanna..ce kau stop mengunyah n makan..bosan aku tengok..makan berpalih banyaknye..tapi badan kering jugek..'  < < < aku xterase pn korang ckp cm 2..sebab aku taw korang dengki..hahaha




' deanna ! ce duduk diam-diam sikit..eee..sakit mate aku tengok kaw dok jalan sane sini...cam PM pun ade aku nengok..duduk diam2 sane !  '




just want to say.. i miss both of u..


.
.
.
.
.

.
.
..
.
.
.
.
.
.



pergilah anda ke POLITEKNIK sane..hahaha..org dah kate jgn g..nak g sangat..dah EN FAUZI tacing tadi..hahahha..anyway..dekat mana pun korang study.semuanye same..yg berbeza niat masing2..



kate2 terakhir sebelum lepaskn dieorg pergi..


' aku diploma setahun..korang 3tahun..nt aku dah buat ijazah..korang baru buat dip..aku dah jadik cikgu nt..kaworg baru nk crik keje...haahahah..lembab mcm siput ah korng nie..hahah..aku mg selalu kehadapan..hahah.. '   << ayt cover nak nages sebonornye..














p \ s : xdapat updated belog selalu..mase yg ade sangat2 sedikit..sudah start kembali belaja n bergelar pelajar

No comments: