Followers

Tuesday, May 31, 2011

sila hormati keputusan saya..: )



silalah menyokong saya..oke semua??  * mcm masuk AF lak aku rase*

haha..nope ah..i hope..semua org silelah menyokong saya n menghormati keputusan my family n i dah buat..sesungguhnye..tak ada yang lagi baik dari memilih jalan ke arah nie..sesungguhnye Allah swt dah tetapkan semua ini dari azali lagi..



dengan itu..saya dengan penuh berharap..agar tak timbul lagi spekulasi perihal saya memilih jalan memasuki ke form six..

so far..i enjoy the class..only have less 20 students in my class..so,no prob to focus on stdy lah (nak2 pulak dpt sit depan..terbaik ! )..means..no reasons if get poiter bawah 3.25..hehe..memang lah susah..sebab tak belaja..ini dah mula belajar..everything will be ok..insyaallah..so..keep supporting me oke guys ?!




p\s : meaningless holidays..a lot of work kene buat..sabarlah..susah susah sekarang..bersenang-senang kemudian..Cikgu Deanna ! amin ! insyaallah..  : )

1 comment:

Fatin Nabila said...

it's depend on you lah .. kalo you rase tu pilihan terbaek , just go on okeyhhh