Followers

Monday, April 18, 2011

ashraf muslim bertunang 23 april ini ?








ashraf muslim or i would like call him as ustt Amirul akan bertunang pada 23 april nie?? hah ! keciwe nye i..hahah ! and..most importand things bakal tunang ashraf muslim adalah seorang doktor.wow ! ade kelas tu bro !



'Apa yang boleh saya beritahu dia berusia 24 tahun dan kini sedang menjalani latihan praktikal sebagai doktor perubatan di sebuah hospital di Melaka,"  '






ok..ok ! semua..jom packing-pacing barang and prgi cari bakal tunang asharaf muslim.haha ! semua hospital kite pergi..akuh nk tngok jugek rupenye..adakah lagi chantek dr akuh ? * muke bengang *






'Dia seorang yang bertudung, solehah, sedap mata memandang dan saya memang cukup selesa dengannya.'




hah ! akuh pun bertudung..solehah lah jugek.hikhik..kalau u pandang i..comform lgi sedap mata u pandang..xkelp-xkelip..haha.. * ops ! terover lah pulek *




"Lagipun, saya tertarik dengan hati budinya yang suka merendah diri dan baik hati serta selalu menasihati saya. Kalau boleh saya tidak mahu bertunang terlalu lama dan jika diizinkan Allah, kami mahu segera nikah pada tahun ini," ujarnya.




bro ! i pun suke nasihat kn org..u xnk ke kat i? * blushing *..hah ? tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk !!!!!! keciwa lagi.. : (












"Jika saya sambung berlakon pun saya akan cuba mengelak dari melakukan adegan berpegang-pegangan tangan atau bersentuhan dengan wanita termasuk semasa menjayakan sesi fotografi. Jadi, saya juga akan cuba mengelak untuk bergambar berdua-duaan dengan wanita . Harap semua pihak meghormati keputusan saya," 






wahy ! i like ur statement bro  ! harap-harap betul lah apa yg dikatekan..jgn ckap je bro..sebab ramai wow artis yg ckp bnde tuh..tapi...xbuat pun..harammm ! jnji je lebeh weyh !..persoalannye..adakah asharaf muslim sudah berubah since memegang watak as ustat amirul ? i think...yess kot...












sebab i taw u dah ade klinik..nanti hari-hari i datang klinik you.hahah !

1 comment:

melah cornetto royal said...

hai awak ! saye follow awk ! follow me back ye !

http://atieraisy93.blogspot.com