Followers

Sunday, April 17, 2011

erul AF9 perosak lagu ??













hahahah..no komen2..tapi..akuh pun tak faham ape yang erul nyanyi ..bukan sebab erul nyanyi xsedAP..tapi memang aku kureng sikit ah follow about lagu-lagu korea tuh..kecuali lagu yg oppa seuggi nyanyi ah,,eh..eh..org kate..muke jambu nie..handsome n comel..kankan??



ehmm..lah..tak kan ah kat malayisa je kene nyanyi lagu made in malaysia..kalau gitu akuh pun jemu weyhh ! jjur ah..mule-mule erul nyanyi lagu tuh..aku rase ok..leleh aku weyh..tapi , bile tibe-tibe jerk lagu tu bertukar jadi ke bahase korea..hmm..aku tak suke sngt lah..spoil weyh ! sebenarnye aky tak faham.haha..kalau aku faham ape yg erul nyanyi in korea tu..sh sah aku suke..


pelik..pelik..time erul nyanyi lagu full korea time kat konsert tirai af tuh..ramai kutuk.mintak nyanyi lagu malaysia.knsert firts erul nyny lagu full malay kaworg ckp mcm-mcm..tpi semalam..bile erul nyanyi separuh-separuh..kene kutuk jugek..macam mane nie der ? senang citer ah..kite kene lah buat perubahan..kalau dok nyanyi benda yg sama je..xke mane lah..and i think percubaan erul semalam ok ape..even aku rase spoilsikit ah,,hehe


erul perosak lagu ???hmm..nothing to say about this..sebab ade juge kebaikan and keburukan die..but..i think..tht nigth adalah persembahan erul yg terbaik...

No comments: