Followers

Tuesday, May 10, 2011

Hankuk University of Foreign Studies (HUFS) , KOREA..wait me ! im coming !







HANKUK UNIVERSITY OF FOREIGN STUDIES (HUFS ) , KOREA..wait me..im coming !


i will be there around mei 2013 in  Industrial Engineer  kos..Insyaallah !n i wish..i can be there together with my little brother..



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
..
.

..
.
.
.
.
.
.
.
.

.
..
.


.
.
..
.



power tak ayat??* banyak yg aku cakap..tp dah xhengat dah * actually..tadi ade MUET test with

 president..saja-saja je..sebab president nak biasakan diri...

ade 3 cabang muet nie..ade speaking , listening n writing rasenye ( xsure sb im new student)..aku undi-undi 

dapat part speaking..serius ! kecut perut deng..kami dibahagikan pada kumpulan2..so..aku memang bernasib

malang..dapat 'penguji' president..malangnye...so..topic nye..which U kat luar negara yang korang nak pergi

and what cos..





HUFS ! dapat idea nak talk about U nie pun ( anga-angan ok ! ) sebab nampak list U dekat notebook 

timbalan presiden..aku ape lagi..rezeki depan mata..cakap je lah..yg kos tu..aku bantai je sebut..haha !

padahal tak nak pun n tak bercite-cite pun nak jadi engineer !


aku speaking lah tadi depan depe-depe nie..even aku rase tunggang langgang aku speaking..tapi president

tetap puji..haha.. ' good job..good idea..good pronounstation..n i wish evrything will came true..good 
job dear !'



kembang-kembang hidung aku ! haha..bukan senang wow president n MPP lain nak puji junior..haha..tapi 

dok tahu lah ikhlas ke x..haha.


esok dah start kelas pengajian am..cikgu dah warning..DONT PLAY-PLAY with me ! heh !wish me luck !










p / s : akan jarang updated belog..sebab jadual dh sangt2 padat...demi cita-cita akan kuredah semuanye.. : )

No comments: