Followers

Thursday, May 5, 2011

blogger lelaki lebih kreatif..setujukah anda ?


korang perasan tak? ramai blogger perempuan berbanding lelaki ?? kankankan ?sapa setuju silalah angkat kaki..hahahha..

kalau ikut kan dari mata kasar aku..n dari pemerhatian aku..ramai blogger wanita dari lelaki..kalau korang takpercaya go n see lah mana-mana web yang berkaitan dengan blogger..contoh yang paling senang SAHABAT BLOGGER..




tapikan..kalau nak dibandingkan dengan blogger perempuan..actually..blogger lelaki lah ramai yang KREATIF..serius ! even populariti blogger lelaki sedikit je..tapi bloger laki ramai yang KREATIF..banyak dah blog yang aku usha ..yang berjaya menarik perhatian aku..blog dari blogger lelaki jugek lah..jangan cakap lelaki nie..tak dek gune ye..hehe..sekali die menulis..keluar segala bende..


blogger lelaki nie lebih telus dalam penulisan die..macam..apa yang dia nak cakap n sampaikan..die akan go through je,,tak ada nak berkias-kias..tak macam blogger wanita yang lebih daripada nak menyampaikan sesuatu tapi bia berlapik n ber-step..sikap blogger laki yg macm tu lah buatkan ramai readers yang excited nak baca..sebab cara penulisan yg unik n sempoi je..setuju tak ?






p\ s : aku lebih suke tulis secare berkias-kias sikit...: )

1 comment:

Unknown said...

blog perempuan pon pe kurang nye nice jugak kan :)