Followers

Tuesday, March 29, 2011

three is better than two.:)

last minute plan..pagi-pagi tadi terus keluar dengan niza...sepatutnya hari nie ade reunion for my primary school.tetibe je ditunde pada hari lain.so.sebab bosan dah menguasai diri n niat untuk mengahabiskan duit meronta-ronta..ajaklah Niza keluar.last minute plan..Breakfast kami pada hari nie..KFC.haha !


actually..si Niza nie niat asal nk cari blouse n macam2 lah.so.aku nie ajak lah pergi 'jauh'sikit..tengah2 nak cari blouse.tetibe je..Si Niza nie menjerit-jerit...;'awak;;awak..kite nak try pakai nie lah..awk ajarlah kite..cantik2..nak beli..nak beli..'

sebab saya nie suke sangat2 'mengesperimenkan' bende2 baru..so..aku pun mintak niza beli..mintak niza beli satu..tapi aleh2..hambek kawww ! gi bantal borong banyak2..sampai2 rumah.ajak niza lepak dlm bilik aku yg besepah mcm apeh tahu..then start lah ajar si niza care melilit-lilit nie...kelakar pun ade.aku ajar die..mcmlah aku nie pro sngt.hehe..




 : : muke excited..firts time pakai selendang..hahaha.. sangat2 kelakar gambar nie    :  :







: : sampai sekarang..menajdi tanda tanye ..kenapa org kate aku nie kakak si niza nie yerkk?? muke bepalih lainye.. : :






























cantikan kiteorg..haha..perasan gile babi ! million TQ tu iskandar sebab bwk kiteorg jalan2 nek kete baru awk..MYVI hitam tuh..( kelly ).huhu.pening awk layan kiteorg kan.sayang manyak-manyak sama kamo..:  )






: : oh ya ! before pergi shopping..teman iskandar pergi hotel sri malaysia..ade makan-makan dengan family die..BIG FAMILI.pening akuh nak menghafal name sekor-sekor..trimas introduced saya kat famili awk td..(blushing..blushing)..as a ur 'girlfriend' ( awk suke buat saye malu kan )...pic taken by ME.....dkt swimmng pool..nice..: )



UMIE Is ask : yana pandai masak tak???

ME : : pandai lah sikit-sikit..kenape ye umie????

UMIE : kalau nk kawen ngn is kene pandai masak taw..is kuat makan.nmpk je bdn kurus..umie kadang2 masak banyak kali dlm sehari..


ME : hah?yana nak kawen ngn is? (muke pelik + malu )

UMIE : kenape..taknak ke yana???tak sudi ke kat is??


sampai sekarang tak dek jawapnnye..hehe..Umie n Is..kalau nk tahu jawapan nye..tunggulah episod akan dtg..: )






p\s : susah ooo..mau cari kawan yg otak gile n tintong cm Niza tuh..lagi susah mau cri 'kawan' yang sengal n suke buat suprised yg gile-gile mcm Iskandar tuh.  :  )

No comments: