Followers

Sunday, March 27, 2011

kau suke aku lagi x??






aku kan masak nasikpun xreti lagi..g dapur lagilah.selagi bapak aku xbiseng2 mintak tolong mama aku kat dapur..slagi tuh aku xpegi tahu..kadang2 kalau bapak aku biseng pun.aku pegi je dapur..then duduk melangok kat meje n tengok mak aku masak..
la aku rajen sikit.aku tolonglah sikit..tolong mak aku rase makanan yg die masak..pas 2..aku duklah bukak tutp peti sejuk.melantak sepaus-puasnye.then bile aku dah tngok mak aku dah nak siap2 masak 2.aku pun pegilah tengok tv..and cakap kat bapak aku..' dah siap'.!
entah-entah periuk pun aku xkenal..kenal name jerk..rupenye??harammm aku tahu !. ( pengakuan berani mati )


bukan tu jerk..
mak aku selalu biseng.kate aku nie PEMALAS !
serius ! aku memang pemalas pun..kalau korang masuk bilik aku..kau tengok..fuyooo ! bersihnye..rajen deanna kemas bilik..bersinar-sinar..
meh sini meh ! aku nk bocor rasie aku nie..
bukan aku yg kemas bilik..mak aku yg kemas bilik.mak aku nie memang xsuke tngok bnde yg serabot..so..aku lagi suke lah menyerabotkan bilik aku..sebab nt mak aku kemas..hehe
kadang-kadang..bilik dah bersawang dah..spider2 pun dah bergantung-gantung pun..aku buat dunno jerk..
selagi mak aku xbersihkan..selagi tuh aku bia spider2 tuh membiak dgn jayenye..: )



lagi??ok2...
aku nie kan..kua giler makan..tapi bdn xnaik pun...
bile dah kuat makan..pinggan pun banyak gune..( nasi 1 pinggan,lauk pinggan lain..buah pnggn lain.....bla..bla..bla.)
bile dah siap mkn jerk..mood kenyang tahap giler dah sampai...mood malas laglah,,
aku pun tarok jelah pinggan yg berdozn-dozen 2 kat dlm singki...xberbasuh...
then..mak aku pun biseng,,yg best nyerk pasal mak aku..die biseng sekejap jerk..hhehe..lepas die dh xdek modal nk biseng2 die pun basuh lah pnggan aku tuh..:)..
hulalalalala !!

kau nk kat aku lagi??
hah? ! nak lagi??ok2..

aku kan..tidor berdengkur..siyes nie !
berdengkor kuat gile babi ! la kau tidor sblh aku sah2 kau xleh nk tdor..
bukan 2 jerk..aku tdor sokmo kua air liur basi...SOKMO..bukan kadang2..geli weyhh !
then..aku nie tdor bapaklah lasak..ye ! la kau tdor ngn aku..gerenti aku tendang kau..n gerenti xdek space pnye untuk kau kat katill...ag satu..aku nie tdor banyk bantal..so..katil aku pun serabut..


aku kan..xsuke basuh baju...
so..bajukotor dlm bilik aku bertambun-tambun weyh..boleh buat gunung aku rase...
siyes ! then..ble nk pakai bju tuh..kbtln baju 2 xbasuh..aku amek jekr..
sembur minyak wangi manyak2..sebanyak yg boleh ok...
then hilanglah bau hapak..
senangkan tips aku??:  )



lagi??
ok ! aku kan..bukan nye betul sangat...aku tengok jerk aku ok..normal..padahal..
aku suke ckp sorang2..ketwe sorang..nyanyi sorang..
ala..sonang citer..cm org giler..
xpun cam aisyah 50 sen..tp aku lagi teruk...
aku kadang2 meroyan sikit taw..bukan sikit.tapi  banyak...bile dh meroyan..habez belake org kene ngn aku..


aku nie pisau cukur tahu..
ye ! la kau nak kua ngn aku..kau kene jemput aku kat rumah..nek kete ok..
xmen lah moto-moto..xdek aircorn ! panas..nt xpasal2 hitam kulit akuh nie ha..
bukan 2 jerk..la ka nk date ngn aku..
firts..aku nk kau pakai bju kemeje..n suar jeans htm with shoes..
mesti smart2 kua ngn aku..la x..aku xnk..yelah..malulah.aku ni dh lah cntik gile babi !tengok2 aku aku kua ngn org yg hampehhh jerk..xdek class ok !
then..msti bwk aku kua mkn..dkt tmpat yg ade aircorn..not kat kdai2 mamak o wring2 tpi jalan..
NOT MY TASTE !
and..most important..i xnk makan tmpt yg ade kucing2 yg bebas2 ye..
e ! xmahu !



kalau kau nak ajak aku g rumah kau..
and jumpe mak bapak kau..
kau kenelah mintak mak bapak kau masak best-best untuk aku..( aku suke tambh lemak dlm bdn )
bukan  jerk..nanti dpn mak bapak kau..kau pujilah aku up2 sikit...bende yg xbetol pn kau citer je..
bia lah aku bangge sikitkan..
lagi satu ! kau cakap kat mak bapak  kau..aku xsuke makan petai n jngn mkn petai n budu dpn aku..
yerkkk ! i xsuke..berbau youuuuu !


kalau kau nak tunjuk kau abg yang baik..n nak bawak adik kau time kite kuar dating,,
aku no prob..tapi..aku nak adik kau tuh jgn buat2 kampung ye..even adik kau sek kampung !
nanti makan gune sudu n garfu ok..not gune tgn...
malu aku kalau kwn2 nmpk aku mkn gune tgn....erykk !
jatuh saham aku...
kalau adik kau tuh ade loghat2 lua tuh..mintak die cover yek..
la xdapat sngt nak nolong..mintak die snyap..malu lah aku kalau tetibe jerk adk kau ckp loghat lua..xke kg sangt??yerkk !





ha !

kau suke aku lagi x??
tak kan??ha ! tulah..kau nampak je aku cun melencun ( perasann jerk ) !
tapi....
haha !



so....
silalah xsuke saye.. : )






3 comments:

cik diba said...

xpndai masak boleh blajar...hehhee

Anonymous said...

saya suka anda lagiiiiiiiiiiii!!!!! ahhha..

ngok ngek said...

hahahah...just like me...