Followers

Tuesday, March 22, 2011

kemane saya lepas nie?

ke manakah saya after this??

doktor ( xlayak lah weyh !  )

peguam ( xnak ! sebab mama kate seblah kaki dah msuk ke nerake )

akauntan?  ( no way ! i hate it..coz i hate numbers..even i amik akaun time sek dulu )

bunnesswoman? ( lagilah ! im not friedlly person ok n i hate do smthng yg lbtkn jual-beli nie ! )

last but no least...

CIKGU..ye..CIKGU..waa ! tak kelakar ke?CIKGU DEANNA?
waa ! xthu nk cakap ape..just want to say...pagi td my sis isi form mktb untuk saye..mekaseh nye ude..:)

saya masih xboleh berfikir what next..sebab xtahu rizax mcm mane lagi..memang orang selalu kate..'kite kene plan dulu ape nak jadi for our future'
yes ! plan.plan..plan...
waaa ! xleh plan dah..sebab banyak takut....
rase nak tercabut lutut bilepikir nak amek rizax rabu nie..
honestly ! saya xtarget ape2 for my rizax..yes ! if korang tanye..target berape??
saya kan kate..no komen !
sebab mg xnk komen...





dari kiri : tan , haniff,sue,wanie,nabila,SAYA , syukran ( ketua pengawas 2010 )


ye ! dulu saya PENGAWAS..pengawas yg selalu ponteng tugas..mentang2 ah EXCO pengawas + ketua pengawas kawan bek sendiri..dh pandai nek tanduk ye..huhu!

antara ayat yg saya xnak dengar after i take my rizax

'tulah ! dulu..time sekolah..main-main..sekarang..mulelah nak menyesal...'

' tulah ! dulu org antr sekolah..suruh belajar..nie sibuk nk bercinta..' -  TAKNAK !



jujur ! saya xleh tidor sb takot..1 day left..even ramai kate..

'deanna..boleh lah..mesti lekat nye banyak A..'

'ala..exm hari tu bnyk paper yg senang..mseti boleh k..percayelah'..

 saya tak suke org cakap mcm 2 even just nk sedapkan hati saya..sebab korang tak tahu macam mane saya jawab exam ari tuh..(muke sedeh).bak kate mama..soalan yg senang akan jadi susah if kite TAK BELAJAR and MAIN-MAIN time belajar yg buatkan kite tak fokus BELAJAR n buatkan kite gagal dalam PELAJARAN n gagal sebagai seorang PELAJAR !






No comments: