Followers

Sunday, May 8, 2011

perpisahan | last date..


jam 11pgi..on the dot my sayang pick me up at home..hari ini my sayang wear red shirt..walaweh !chumel seyh kamu...masuk2 kereta my sayang kata..lapar..tak habis habis kata lapar..so sebab aku nie baik..aku ajak ah die g makan..: )






menternak lemak di warung tepi jalan..NASI AIR..sodap weyh !


the..teruskan misi asal..mencari my barang-barang sekolah..sepanjang dlm kereta tak habis-habis my sayang tacing..kata nt xdapat jumpe..almaklumlah my sayang dpt ke matrik..aku just gelak je..padahal dlm hati banyak sedeh wow ! Tuhan je maha mengetahui betapa aku sayang sangat pada my sayang...

dekat 6-7 buah kedai jugak ah kami redah semata-mata nk carik beg sekolah aku..akhirnye..jumpe jugek..naseb bek my sayang nie penyabar..sayang awk banyak2..




: : makan petang di KFC..sharing is caring ok ..eh2..jap..ice cream tuh tak sedap ! erk !: :



MR GIGI...sorang nama lalo..sorang lagi lelo..yei ! TQ my sayang sebab bg MR GIGI kat saya..dh lama dah nak benda nie..tadi lepas jumpa barang2 sekolah my sayang terus g kat bonet..bila aku tanye nak buat apa..my sayang kata..' duduk diam-diam kalau tak nak kene sepok'..fuyh !takut giler..budak nie kene sawan ke hapeh..

then..tibe2 die bg MR GIGI itu...stu untuk die n satu untuk aku..my sayang kata

 ' hug MR GIGI if u miss me.hug MR GIGI if awk tengah2 tensen belaja..take care MR GIGI elok-elok ok.nie dah msuk form 6 kene struggle sikit..jgn tensen..jgn bawak kete mcm org gile. '

waawaa * meraung * ! kenapa my sayang cakap cm tuh..ape lagi..drama lah dalam kete 2..sedeh wow








: : aku memang suke syok sendirik..so any problem ? ! : :

to my sayang..

ketahuilah saya sayang awk banyak2..nt awk g matrik elok-elok ye.. * muke sedeh *
org tak kan lupakan awk..even awk selalu kata..org akan lupekn awk nanti..








this is my sayang..NUR HANIZA nak pakcik HASNAN..my everything..sayang saya nie sangat2 penyabar..even tdi die kata kaki sakit..tapi dia tetap teman saya carik brng2..i love u manyak-manyak..



p /s  : esok dh start pendaftaran untuk lower 6..doakan semua bejalan lancar.. : )




jap2..aku nk interframe sat ! hahaha..kan aku suke syok sendirik..





No comments: