Followers

Friday, May 20, 2011

kehidupan baru...



tak ada perkataan nak mengambarkan perasaan saya ketika ini ..


sedih kah ??

kecewakahh ??

gembirakah ??


im not sure..but..kehidupan sudah 360 darjah berubah..


dulu mengadap lappy 48 hours..tak tidor pun tk pe..


sekarang..kene mengadap buku lapanpuluhlapanjam..huh !


kalau buku 100 muke surat xpe ah..nie sampai seribu lebih pages..ohmgeeeeeeee !!!!!!




each subjek got 4 chapter..

example :

pengajiam am   :   1 - laras sains
                            2 - laras sastera
                            3- laras kewarnageraan
                            4 - pengetahuan kewarganeraan



semua tuh..buku yang berbeza n exam paper yang berasing..


^

^

^

ini subjek yg buatkan aku giler sebentar..arghh !








MUET.. enjoy the class.. : )








bahasa malaysia..sebab aku nk jadik CIKGU bm..so aku ameklah BM..tak tahulah ghone rupenye subjek nie ..







GEOGRAFI..masih pening2 lalat..






sejarah..ini subjek...adoy ! waa  sama lu.subjek nie .membunuh waa..got 2paper..aku rase adelah dlm 1thn nie kene bace more 1000 pages..arghh !






so..anda semua silalah faham sekiranya belog ini dah berhabuk + bersawang sb lame xupdated..kehidupan sudah berubah..

No comments: