Followers

Sunday, May 8, 2011

jejak kasih | bertemu kembali setelah beberapa bulan menghilang,..



puas aku cari kau selama nie..3bulan kau menghilang..nk tercabut nyawe aku.setelah penat aku mencari..akhirnye aku putus asa..bukan sebab aku tak sayang kau..tapi sebab aku carik2 tak jumpa..akhirnye..hari nie..melakat sejarah..aku tak carik kau pun..kaw sendirik dtg jumpa aku..taw pun nak carik akuh !nie nak start2 belaja nie aku perlukan kau wahai PENDRIVE ku..huhu..

jumpenye bawah katil.haha..jmpe2 terus bukak n jumpalah gmbr2 time sek dulu..


time nie semua ngh cuak gile BABY..almaklumlah..tukang interview nk dtg n soal siasat..gabra belaka..


ketua pengawas = classmate aku = bf kawan adik aku = tukang membebel



syukran n fikri..nie lah jadik bile buat persediann last minute..kalut belake..yg jadik mngse..akulah..naseb bek aku baik..hehe  *gelak malu *




hah ! waktu nie..masing2 nk hilang nervous..so..marilah beramai-ramai on FB.. < < ajaran anif


no camera please ! budak baru lepas nages sbb tensen fail untuk prbentgn hilang..waa !meraung jap



aku tahu AKU comel..hehe..muke bdk sekolah..comel belaka





cara terbaik nak hilangkan nervous ! sorang tidoq..sorang lagi dok ngadap kom..sampai tukang interview sampai ang xsedaq



yeh ! kekalutan melanda..tukang interview dah smpi..biakan die..kite bergambar ye..hehe.:)



ini org banyk tlg waa dlm subjek nie..jasamu dikenang babe !

abaikn tulisan di papan putih sane..hentah budak mana g melalut tulis binatang alah tuh..ngape rhupe aku lagu tuh??




hah  !nie sumpah wa cakap ! cuak gile..tukang interview dh melangkah msuk..aku yg kene pggil dulu n di-interview..mungek tol !puas aku sumpah seranah tukang interview tu..elok2 aku num 6 die pggl aku dulu..katenye name aku unik..heh !mekaseh lah ats pujian


2jam lebeh di-interview..semua pass dgn jayenye !yeii ! huhu..EXCELLENT..so..adik-adik batch 2011..ikut jejak langkah kami.mesti berjaya.. < < angkt bakul sendirik

mekaseh cikgu ! 1mggu cikgu nie dok msg bdk2 yg bkl di-interview untuk buat elok2..kiteorg ok je..hari nk interview 2..cikgu husaini ni lah gabra smcm..mcm dia lak yg nk di-interview..huhu...jasamu dikenang..


cukup2lah aku potpet..jam pun dh tunjukkkn 3 pg..aku pn nk tdr..jam 9 ade date..huhu..last date..nytes.



No comments: