Followers

Monday, April 25, 2011

hate senyum nampk gigi !


senyum..senyum.erk ! kalau aku mengkaji gambar-gambar aku sebelum nie..tak satu pun gambar aku senyum  nampk gigi..erkk ! kenape yerk??adakah gigi ku tak secantik model iklan colgate??owh tidakkk ! jawapnye..entah..aku pun tak tahu,,,




in any situation..even kaworg ugut akuh suruh senyum nmpk gigi pn..aku xtaknak ok ! TAKNAK !





berbeze dgn kembarku ini..seme gambar die..seme senyum nampak gigi..and mesti ade PEACE..mengapakah??





see ! tiap gambar aku..tak dek satu pun aku senyum yg menampakkn gigi ku..bak kate kembarku..ade emas dalam mulut..huhuk..and..aku xsuke ber-peace,peace nie..hukhuk..xsuke !




kan aku dah kate..peace sokmo..kalau kaworg tengok seme gambar die..ade 2,3 gambar die je yg xdek peace..yg lain peace belaka..soalan yg aku selalu tanye die..'perlukah senyum smpai nmpk gigi ? '...jawapn die..'perlulah ! sebab gigi i cantek .'...   <<<< yekk ! perasaan sudah..ahaha




AGAIN ! i hate senyum-senyum nmpk gigi..hukhuk..ado emas dlm mulut deng.  :  )





kankankan??kenape kene senyum smpi nmpk gigi??nk showoff gigi ah tuh..hekhe..im sory ( smbil buat gaye amer raja lawak )sueqa ! hekhek




adikku n my sis..suke sngt aok org ye senyum sampai nmpk gigi..




awas ! jangan tunjukkn gigimu..hekhek





taraaaaa ! last but not least..comel ape akuh senyum x nmpk gigi..hekhek..

No comments: