Followers

Sunday, April 24, 2011

gugurkan je semua !


heh !! menyampah ! nek tensen akuh mcm nie...nie seme sebab konsert AF semalam lah..xpuas hati wow ! hentah ape-ape...naseb bek persembhn azri ok..la x..memang aku nak bakor je dewan konsert tuh...





azri best wow ! even akuh xpenah sekalipun  vote kaw..hukhuk..



amer,, i sedeh untuk u..antara persembahan paling teruk semalam..tulah..lain kali kalau nk pilih lagu..jampi2 ah dulu..jgn pakai amek jerk..kan dah pick salah lagu..hah ? baru akuh taw..amer nie baru 18 thn..sebaye i ok..and..and...dah bertunang ? hah ? !copat bebenor hang tunang...






hah ! ni lagi satu ! aku rase..ok jerk kaw nyanyi..cume kan..aku tak faham ah..seluar pesen mende kaw pakai??baju bukan main..berkot-kot..sekali..seluar??senteng semacam je..pecah perut akuh ketawe ngn kakak aku semalam..anyway..ok pe persmbhn semalam..chayok ! chayok !






p/ s : banyk lagi akuh nk tulis..tp..bek stop dulu..nt xpsal2 aku lak kene kutuk..





No comments: