Followers

Thursday, March 3, 2011

tengok boleh..sentuh jangan





tengok boleh..sentuh jangan ! ye ! sye memang takut = geli dengan sekor binatang nie..
satu sebab je sy boleh gtaw kenapa sy xsuke dgn ini binatang...
sebabkan....sy geli tengok bulu2 die tuh..no !!!!!!!!!!!!!!!!!
1 hari nie stay rumah my aunty kat dengkil..dan..dan..pulok die pegi bele kucing kat rumah..histeria lah aku..haha!dapat pulak anak-anak my aunty 2 yg memang tahap gile suke nyakat aku..lagi histeria..menjerit-jerit aku..haha !even..dieorg kate..  'kak teh..kucing nie comel lah..xgigit org..try lah pegang'...
no ! no ! kato lah bende pun..deng xkisah ! yang pasti deng takut dgn kucing !
saya tak kisah lah..even kat kedai makan yang open tu pun..yang banyak ada kucing..saya rele letak kaki saya kat atas kerusi even kucing tu x disturb saya pun.. hahaha ! sebagai langkah berjaga-jaga ye!
so..the conlusion is..sape2 nak bawak sye dtg rumah o pegi makan..pastikan tempat tu bebas dari kucing !
hahaha..







 : : tuan punye kucing..merangkap adik pupu sye..ini budak mg suke kacau sy..selagi sy xjerit2 mcm org 
     histeria selagi tuh die menyakat saya..even die acah-acah jer..skit hati aku ! haha





No comments: