Followers

Thursday, March 31, 2011

lamaran ditolak..




firts..im sori kepada Miss Kelly Ashley wee...( full name lagi tuh)..sebab terpaksa reject lamaran anda..


1week after SPM rizax keluar..kawan aku ade kol.and ask about job...aku pun katelah.dah behenti keje coz ingat nak ambil a few kursus while waiting nak masuk U.Then..die tanye aku..berminat tak nak jadi cikgu tuition??cikgu untuk tuition BM..for standard one..aunty die mintak tolong ajar kawan-kawan anak die.Firts..seronok berpalih weyhhhh ! Cikgu Deanna,..wahy ! gile-kentang-lenyek ! baru lepasan SPM dh de title cikgu..

a few days fikir about that..yakin sangat ke akuh nak jdi cikgu??tambah2 lagi bile kene ajar budak chinesse nie..memang lah budak darjah satu..kelentong die pun..die xtahu..tapi..sudah bersediakah aku??bukan sorang due..tapi berbelas-belas woww !mama n papa aku..kate ok je..yelah..dr duduk membesarkan badan je kat rumah..baik bekerje..

so..pagi tadi..after semalam discuss with Is..aku pun kol kawan aku tuh.n say..im sory coz terpaksa tolak..alsannye : im not ready n not sure aku boleh handle budak2 tuh nanti..yelah..sebab aku nie ade sorang je adik.tuh pun adik aku tuh sngt2 'dengar cakap' n aku xreti nak handle itu budak.kadang2 sampai nages aku kene buli dgn adik aku tuh.so..untuk elakkn sebarang kejadian yg xdi-ingini berlaku..bek aku reject..hehe..nanti xpasal2 anak org tuh aku belasah..: )


so..now..im PENGANGGUR ! yehhh ! tidor-makan-mandi-tngok tv-tidor-makan-mandi-tgok tv.......my activity untill bulan 7..wayhh ! :)

No comments: