Followers

Friday, March 25, 2011

finally..i get it !

alhamdulillah ! selesai sudah..hari nie memang seronok..sebab test jpj dah pass..alhamdulillah..mlm semalam mg cuak n takut giler..asyik kol niza je..takut2..pagi-pagi tadi kak zura dah amek..masuk2 kete die terus kate aku dapat sesi satu..aku pun buat lah muke selamber badak air..buat2 relax.padahal dlm hati..waaa ! mati lah deng..

sampai2 jelapang.tengok2 nama aku kene tukar sesi..sebab kene bg budak lain dulu.fuhh ! lege weyh.dapat sesi ke-2.niza,aien.ker xing , iskandar dapat sesi 1.aku je sangkut sesi 2.tapi legelah.xdek lah kusut sangat.sebab aku nie kawan yg bek ( bahh ! angkt bakul sendiri)..so..aku pun jd lah pompom girl.hehe..menjerit-jerit bg support.time 2 org pandang aku xkisah dah..Alhamdulillah ! seme lepas..kecuali ker xing..



memang cuak sangat bile tetibe uncle lee kate..sesi kedue get ready..time 2 tak senang duduk dh..tulah..tadi hang bukan main..jd pompom girl..dok nasihat org sane sini..aleh2..hang yang tekencing takut..ahhah !
time sesi kedue nk berjalan..niza n the geng xdek lagi.entah menghilang ke mane.memang takut.aleh2..time aku dah masuk kete.nampak Is n yang len lambai2 tangan n jerit2..

' yana..elok2 tahu..hati2..rilex..chayok2..' !

fuyooo ! pamos i.abg jpj kat sebelah dok sengeh-sengeh..wahai abg jpj.kite bertemu kembali. : )
seriusly ! abg shamsudin.my tester tuh..memang terbaik wokkk ! die banyak tolong aku..before kerete bergerak.die dah pesan.. ' adik..buat elok2..jgn gabra2..abg ade kat sebelah'..haha ! oo ! tadi time ceramah bukan men abg kenekan saye..kate sye calon ulangan lah..manjelah..sekarang.mau jadi hero saye ye abg?hehe..dalam kerete mg banyk bork2 ngn abg 2..sebab mlm smlm die dh msg tanye sesi keberape.then pagi tadi,before pg jelapang , die dh msg mntak buat elok2. terharu i mak !





: : sebab excited gile babi nk pakai tag number..sampai tersilap amek..deanna ! sedar ye..kau tuh calon ulangan ye ! yang kau g amek tag untuk test lori tuh ngape?? hahaha  :  :



: :  ha ! nie tag sebonar hang ! tag sebonar untk calon ulangan ! hahha..syg kamu wahai nom 2..muahx..muahx.. : :



hah ! nie citer bikin panas hati wa nie ! e !! kenape semua cikgu2 kat jelapang sibuk gosip2 kan saye dgn iskandar ? ! e ! memang td before test ade duduk ngn Is jap sebab Is siap awal.so borak2.And bile sampai time aku  test JPJ.Is ckp..'elok2 tw..bace bismillah' n just bg air mineral sb aku ade lah ngadu kat die kate skt tekak n selseme..tetibe je..tercetus kontroversi yg abg Bob n abg Leman n Kak farah buat..ade ke dieorg kate kiteorg kapel??ooo ! no..no !lagi bikin hati wa panas..bile si Niza join that group..waa ! tulun..tulun !naseb bek xmasuk melodi..haha..la tak ..glamor aku makk !


jam 2lebeh..kak zura ajak balik..after aku habes test..melompat-lompat aku bile JPJ kate hari nie aku calon terbaik..hahha ! yehhaa ! bangge aku mak !sedeh sangat2 sebab xleh jupe abg bob da..kak farah..abg leman..uncle Lee..abg sham..abg taufik..cik mah..and seme2 lah.tacing aku jap tadi..bile abg leman kate,,

'yelah..nt org 2 dah dapat lesen P..lupelah abg2 kat sini..ingat Is je'

'ee ! abg leman nie..agak2lah..kite xlupelah..kite ingat..yelah..nede org yang suke kacau kite 'dating' ngn is kecuali abg leman n abg bob..penyibok je..nanti kite n niza datang lagi ye..abg leman malam nie jangan mimpikan saye ye..heheh..'


3bulan kat jelapang..memang banyk giler kenangan..memang best.cikgu2 kat sane baik gile babi ! memang boleh masuk otak lah kalau borak ngn dieorg..kadang2 nek geram jugek..will miss u abg leman..kak zura n seme2 lah.. : (




p\s : elok2 je lepas test.tetibe je abg jpj tanye..'awk jdi adik angkt saye nk x?'hahah !! bangge aku wow..dahlah abg jpj 2 banyak ncm..huhu..aku diam je..then terus g ngadu kat kak zura..haha..gegar kantin kak zura ketawe..miss u kak zura..waaa.. : (..before test..msg mama dlu..mintak restu ma..hehe..(baiknye ank mama nie..)-hulalal !

No comments: