Followers

Saturday, February 12, 2011

long journey


aish!
pergi seremban pun long journey keh???
yes!memng long2 journey..
yang meng-long nyew lagi when terpaksa ikut jalan jauh..
yang memang me-feninkan saya..

tengah2 ondaway tu,,
kawan papa kolling2 papa..
mintak jangan ikut jalan yang biasa pergi seremban..
sebab tersangat-sangat busy..

so!
terpaksa lah ikut jalan jauh..
yang men-feninkan lagi..
when si driver neh ( my big bro) drive..
aish! waa ckp sama lue..
sangat2 laju..boleh ganti alex yoong maa..
lagi me-feninkan saya..
say dihimpit oleh my mama n papa..(duduk tgh2)-aish!
mau mcg pun pyh..(tky kne skodeng)-hihi
kete punye lah besaq nak jugak dok celah2..haha


setelah hampir 3 jam dalam kete
setelah bapew kali terbatuk-batuk..
setelah kebes2 ini bontox..
akhir nye!
we are here!
hahahah * gelak excited*






muke sy yang fenin2...
kan sy dh kate..say dok tengah2-hahaha



here we go!
Klana hotel..near bukit klawang..( yekot)-
saya tak tahu lah bangunan nie tinggi sangat kew o saya yang telalu 'tinggi;-haha






see2,,kan saya dh kate long journey..
sampai kebas2 bontox..hahah
sampai2 jew terus kua dr kete..

: : ini budax manyak excited mau 'terjah'swimmingpool
(serius neh! )




waa mau cakap sama lu olang..
bilik yang kiteolang stay..
bapok2 lah jauh..
sakit kaki deng dok turun tangge jew..
itu 3 olang laki2 sudah pecut ke dopan.(nampak x?nampak x?)
adesh2


teeeettt!
saya tahu ini perempuan manyak cantik = anggun..
sebab ini olang mama saya..
hikhikhik..
hah?
gambar nie pn cntik?/
mg lah..sb waa yg amek
hahhah






sebab bilik neh jauh sangat + beg neh bapok lah berat,,.
(nampok jew kecik..)
waa sampai tersit-sit..
hakhakahak.
ditambah dengan kasut 'heel' waa sangat2 suke 'makan' kaki waa..
hatez youu!!







ok2..
dengan muke garang nyew..saya pun berfotegedikz!

: : serius! pic neh nampak saya mcm bibik..hakhak..dengan baju nyew..dgn beg nyew..
haiyaaa!!!!








sepanjang nak menuju ke bilik hotel..
kami2 pelu lalui permandangan2 neh..
serius! akuh nak sngt terjun dlm pool tuh
hhahha






bilik hotel kiteolang belah bawah..
6 dari kanan..
kire betol2 ye adik2..
hihikhik



punye lah jauh kami2 berjalan..
akhirnye..
sampai jugak..










masuk2 jew waa terus serbu atas katil..
golek2..
lompat2 sampai terhantuk..
hikhik.
cop2 tempat mahu tdow..
(kene cop lah..nanti brebut mlm t)
then terus terjah itu pool!





kan saya dh kte..
bilik kiteolang betul2 depan pool..
xpayah nak jaln2..
dri branda..nak tejun terus pun xperk..
hahakhhak..
2pun la nk patah riuk lah..
buat lah,
hikhikhik






wah2!
due ekor kumbang tuh..
lepas2 mand2 nak 'menggelapkan' badan pulak..
hikhik..
sebab sy seorng anak dara yang sangat2 pemalu..
maka sya tak join lah mereke.
hikhikhik..
jadi fotographer yang tak bertauliah pu jadik loh..
hikhik






berangan itu perlu   !







disebabkan say neh suke berfotegedik + genik  =  perasan.
maka..
say pun berfoto-fotolah sendiri-sendiri.
hihik
dlm toilet pun jadik loh












untuk mendiamkan bunyi2 perut neh..
maka..
kami pun pergilah foodcourt..
yang menriknye..foodcourt at sini dekat tengah2 jalan taw..
banyak gilak f.court dieolang..( excited mau citer)..
tapi,,
sebab npon saya cokia + xpower2,,
maka..xdek lah gmbr tue,,
yg de gmbr mereke2 yg tgh lapor..




the next day..
before balik..snap2 dulu yerk...



my mama..
saya tahu..
mama saya tantik..
sebab mama tantik..maka anak2 nyew pun tantik..
hikhik..
cume sye jew terlebih tantik cket dr yg len
hakhakahak






my papa..
hah?ape? nampak mude?
ish2.umurnye sudah 52 tahun  yew..
tapi nmpk mude sb papa sy manyak ncem..
kihkih..
(pujian ikhlas)..





jantung + nyawa saya...





 sibok jew minah neh!ish!

: :  sy pakai ni bju wktu frst jmpe dye..hikhik...






queen of the mirror!
hikhik..

(olang sibuk2 pcking..kamo?)-hihi..









:: waktu nie..my kak long and kak de..xdek..sebab masing2 dah start keje and belajar..
pic gmbr my big bron my little bro xdek sb mereke xsukew snap2..
hahahah

banyak lagi mau story..tp..sy manyak lth + fever + dizzy+mlz upload pic..
nt kan entry after thz yew...

No comments: