Followers

Saturday, February 5, 2011

entry bertarikh 3 feb 2011

Ana xmau ngomelmanyak2 pasal ini entry..Ana just want to say.... saya gembira bersama anda...walaupun kaki saya sangat2 sakit..walaupun korang-korang semua ejek saya ketawe ( C  dugong ! )..walaupun,ramai kata saya nampak sudah kahwin ( even baru 18 years)..walaupun,saya sudah tunjukkan the true colours of me in front them-gila2 + sengal2..sampai dieorang kata saya and my kazen macam org sewel...hehe
walaupun..da org curik2 snap picture sy time at TC..(pamos I)..walaupun sy keletihan...tapi saya tetap suke bersama kamo org  semua (emonye)-hehe

ok..xmau ngomel manyak2...tengok jew lah picc nie seme ye..-eeheheh










sebelum sampai..kite berfotogedik dulu dalam kerete.. :)






Ana and my kazen,shazreen mg suke bergambar..pantang jumpe cermin...ada2 jew nk snap2...sampai azri+shzreen bf+bodyguard kiteorg...busan dengan kami berdue..heheh..ada saya kisah???-hahaha







hahahha...kankankan??kami dah pun dapat gelaran queen of the mirror-hehehe...
banggennye saya..heheh


kami xkisah pun berfoto-foto kat mane..even tengah jalan sekalipun..sebab kami memang suke bergambar..-heheh...(dulu2 nak jadi model lah konon..tapi kene reject)-hehehe







heheheh..suke2...xkire dimana-mana...kami snap2 jugak..kiteorg memang xtahu malu..hehhe..sebab kiteorg memang dalam ketagori gile glamor-heheh(pengakuan berani mati taw)-hakhakhak






jakun nye saya..-heheh-kebetulan time kami keluar together-gether uh time CNY..so,ada lah ini singa terkinje-kinje menri..sebab saya neh jakun,saya pun snap2 lah..-hehehe.. ( even xinterest ngn benda alah uh )-hehe








selepas seharian berjalan+berfotogdik..perut pun dah berbunyi macam2 lagu..kmi pun melantak lah..ye!melantak..kenalah melantak banyak2 sebab ada orang belanja..hehehe..(Ana + syzreen memang suke ambil kesempatan)-hahaha..suke2...




hah?!ini gambar sutun mane lak Ana letak neh..-hahaha

waktu gambar ini disnap,tuan punye badan neh merangkap abg azim saya..tengah meniru bulat2 cara Ana ketawe..ntah..Ana pun xtahu kenapa die kene tiru2 care ana ketawe...boleh ke dia cakap,Ana ketawe kelakar..coittt!!!!!!!!!!!!

keras perut kiteorang ketawe..sampai nanges2 taw..sampai guling2 bwah meje..-haha..
*serius beb!memang kelakar!!!!!!!!!
*and serius!ini laki memang sporting tahap gile








berfotogedik di TC...pictha nie memang kelaka!haha..sebab apa?

first :  kepala Ana senget...senget-sengetnye...
scnd: itu abg azim nampak macam ketam..hhha


* time tengok pictha nie,Ana ketawe cam orang sawan-heheh





 capture by abg azim...
muke kelaka+huduh kami-heheh










hahah!sumpah!Ana pun tak tahu kenapa Ana and my kazen,tibe2 beli bende alah nie..jakun sudahh..
bertambah tak malunye kami,bile kami dengan banggenye bermain benda alah  ini..tengah2 jalan..-hehhe

* time neh memang dah xdek 'kemaluan' dah..-hahaha..untill now..Ana simpan ag bende nie





mamat neh lagi lah jakun bile jumpe bende alah neh..haha
tengok2..siap buat free show ag kat TC uh...



oh...ye..Ana terlupa mau cerita sama kamu semua...hehe...Ana dapat first gift from someone..keteharuaan melanda..time die bagi Ana bende tu..Ana terkejut beruk(beruk pun xmcm Ana)-haha





taraaaa!!!!!!!!!muke kegembiraan + keselakan...hehe
sampai sekarang ,coklat love uh..yang besar gedabak uh...,Ana xmakan2 ag..
sayang maaa..hahahah..TQ dear.. ; )
















NOTAKAKIANA :  this week..banyak entry yang termiss mahu cerita..kesibukan melanda..+                  kepenantan  baru balik holiday....Esok..Ana akan berlepas ke seremban.. ; )


2 comments:

enqa meddeyna said...

bOsan ! haha... bpe kali maO pOst ini cita daaa ??

Deanna Syaqieza said...

bukan lah..
td msuk kan pic2 yang xdek dlm entry neh..
bkn nyew ulang citew neh lag..
dush2!