Followers

Sunday, February 27, 2011

all about him

ingat hari nie xnak updated blog..almaklumlah..keletihan..baru balik dr seremban..visit my little bro.sb letih sangat..malas nak msak.so.mkn jer lol maggie kari yang rase nyer sanggaaaatt best ( sebb lapo..seme best)..
tgh mkn tuh.npon pun berbunyi..kali nie bunyi power sikit..sebab dah gune npon baru..hoho * gelok excited*..
coit ! pnjng nyer msg neyh..neyh karangan ker ape..


farid  : ada mane??ptg tadi ingt nak jumpa..tapi mcm xdek org kat rumah..aku dah ada kat kuantan.
          sori xmsg bgtahu dkt koe..sebab ingat sept jumpe..sedehnyer..hoho..ntkan..xdek org dah mahu lunch 
            dgn aku smbil bebel2 citer mslh die...brg tue aku dh bg kat ameer.nt amek lah.n..aku dah pass jpj.
           haha ! 2 lah..time aku test jpj..koe sbok2 cuti2 malaysia ! pdn muke !jage diri leklok..jgn nages2 sb 
           budak uh..waste ur time.hah ! koe de hutang ngn aku..byr tahu ! nanti pe2 aku kolling koe.jgn nages2 yer..haha..ILY  ateh ! hahaha


pas bace jer sms tuh..terus pg dapur..basuh pinggn.masuk bilik..and terus kolling2 mamat uh..agak lama lah aku membebel dekat die..ye lah..hari tu.die kate.nak pindah bulan 3..aleh2 time sye xdek umah lah die nak pindah.sedih tahu ! selame 1 jam lbh cakp tepon ngn die..die bnyk diam jerk..sb aku yg bnyk ckp  = membebel..haha..xbenti2 tahu !just time nak letak tepon.die kate.die nak kemas bilik n nanti time amek rizax die balik n tke care...tu je..just that ! ye ! 2 jer !

actually..kenal farid pun sebab satu primary school.time tu mg bek gilak lah.men masak2..kawen2..haha..time tgh higusan kot..lagi rapat bile die stay satu tmn + amek lesen sme2 + 1 sk = len class..hahah.lagi lah rapat.pe2..mesti gtaw die.pe2 mslh mesti die tahu.senang citer lah..die my penyelesai mslh..even..die tuh memang selalu mnyakitkan hati sye yang tgh sakit..even..mulut die mulut longkang..even..die suke bebel2..time sy cry2 coz miss my little bro pun..die layan.even sy kol die pg2 bute..bek kan????die beshhhhhhhhhh sangat2..sebabbb..nthlah...hahah ! tapi..ntah kenape sy xlebur2 dgn die..hah !

still ingat..when belajar drive..time uh memang sye excited tahap gilak lah..aleh2..after dh siap drive terus sit dekat die and cakap.. ' id..kaki aku lengoh..tgn aku rase nk patah coz pusing2 stereng...'....tibe2 die ketawe and said.. ' budak belagak ! '..  disebabkan si farid neyh lembab cm kure..haha *gelok setan* so..everytime die try belaja nek bukit..mesti xlepas..haha..bile die buat test bukit jer..mesti kete tuh terundur belakang..haha..koe memang lembab ! hoho!but..everytime sye buat test parking jerk..mesti mamat tuh selok ketawe..sebab sy xreti parkingggg! ishy ! thts y..time die kate die dah pass jpj..sy terkejut..aishy !




 : : dengan penuh rase bangge..btw..for  the firts time..si farid nie pass nek bukit..sebab...sebab..saya sit
     beside die and ajar + bebel die..haha ! bangee makk ! sampai sekarang..rase bangge tahu ! hhaha



 pe2 pun.die memang kawan saya time susah n senang..n..die kawan yang memang mulut longkang ! bagi opinion mg ikhlas lah sanggt ! mg jjur tahuk !





kebelakangan nie mg sy suke beli baju online.then pas beli sye try n mms dekat die sb nk tanye opnion...
and..opinion die bg..mg...mg..mg..jujur !


 : :  ' koe nie..bakpe beli baju belang2 gini ? nak jadi geng nyamok kerk? koe dah lah kering.pakai baju
        belang2..lagi lah nampak sekeping ! jemu aku nengok koe pakai bju belang2..huduhhh ini baju ! 



















: : ' cieyyt ! kenape lah pompuan skng selok beli jaket kulit..koe tau x..pakai jaket nie cm nak g merempik.
     plus-plus ag koe pakai..ag lah..cube lah beli baju yang berfaedah sikit..nie x..adesh ! fening2 ngn 
     pompuan zaman nie..  '








: : 'asal lagu dlm blog mcm lagu org mati jekk..xmati org nk berkabung..ishy ! pelik akuh..org dlm blog bagi lah lagu bek punyee..lagu yang hapening..neyh..lagu bnde tahu..elok2 story yg koe tulis sal story yg hepi2..dpt ke lagu..hah ! citer best + hepi pun jadi citer sdh..serabut gilak ! '




* * ishy !suke ati wa la!blog aku..sibuk jer..dasar pengskodeng !








: :  weyh ! asl koe nmpk tue dooh..padahal antare 3 orang uh.koe lagi mude..kak long n dafnie nampak agi mude dari koe..dasar muke org tue ! if org xtahu koe sape.mesti deiorg kate koe 20an tahu even baru 17..haha ! muke tue loh kamu ! haha..aisyah 50 sen lol koe neyh.. : :




* * sampai sekarang sye berfikir..kenape die pnggel sy aisyah 40 sen??pdhl beze ngt sy ngn aisyah 50 sen uh..ee !xdek kaitan lansung..



kankankan?? ikhlas +jjr gile opinion yg die bg..memng aku like2..kadang2 smpi gdh dgn die pasal bende2 alah uh..selalu gdh sal bju lah..adesh ! die mmg kaki penyibok + keras kepale + mlut longkang +ank mnje + gedikz.. * nk kutuk koe gilak2 sb aku taw koe bce blog aku* haha.






 * * will miss u lah id @ abg dik..hah ! like call him abg dik..sebab everytime sy panggil cm gitu..die akn mrh.haha..time koe mrh muke koe comel.haha.dgn mulut yang senget2 tuh..dgn mate uh besaq gedabak uh..haha!

No comments: